Tack för idag


Jobb imorgon då. Ser faktiskt inte fram emot att gå dit längre.
Haha, undra vaarföööör? ;)

Det är iallafall en relativt kort dag. Det mesta går bort i personalmöte och prat med ergonom. Kan nog bli intressant? Efter jobbet blir det träning igen. Ä n t l i g e n !!
Har känts sunk att inte tränat nu när jag varit förskyld. Har gått upp 1 kg bara för att jag inte rört på mig.
Suck... Kanske borde dra ner på sötsakerna igen också? Har tröstätit brutalt mycket :p

Idag blev det t.e.x. begravnings"fika" med tårta och dylikt och sen Mc donalds med släkten för att lätta på trycket. Få bort det seriösa och tänka på annat. Det hjälpte faktiskt.. Men inte hälsan ;)


Iallafall!
Tvättar av sminket och förbereder mig för sängen nu. Hörs tomorrooow

Kommentarer

Lämna ett par ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0