God morgon mina små kycklingar!






Sitter vid datan återigen med min härliga frulle. Blåbärs soppa och Geisha choklad.
Jag är så misslyckad.. Hade satt upp som mål att försöka bli kvitt mitt sockerberoende denna vecka. Det går ju bra.. ;) Ser det mer som tröstätande. Gårdagen var kaotisk. Idag mår jag som en klämd bäver. Astmatiker ska inte bli förskylda helt enkelt. Jag kan knappt andas :p Kippas efter varje andetag & imorgon blir det jobb igen. Ber till Gud att få bli frisk innan dess...

Dagens planer:

- Fortsätta fixa garderoben. Sista lilla sen är allt klart!
- Börja skissa up hur jag ska ha nya sängen och de nya hyllorna
- Boka tid på Banken. Mitt kontokort går snart ut och jag måste fixa mig lite mer sparkonton (vuxenpoäng!)
- Sortera ut allt skräp som ska kastas ut från mitt rum nu när de nya ska in
- Ha en "Jennifer kväll" med massa kärleksfilmer innan jag sussar kudden. Det är jag värd!


Kommentarer

Lämna ett par ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0