Ny kategori


Jag tänkte..
Eftersom jag nu kommit i en liten era av neggo så ska jag kämpa mig ur den illa kvickt och satsa på den positiva sidan. Nivet, den som har kakor, regnbågar och fluffiga ponnysar? Där vill jag vara. I en bubbla av glädje.

Så la till en liten kategori i lilla lilla bloggen.
" Pepp/ Bra sagt! " heter den och där kommer jag lägga in smarta, fina citat från diverse personer och figurer som jag hittar och såklart smarta och fina saker som vi "dödliga" säger i vardagen också.
Kanske blir även ni peppade av att läsa det ?

Något upplyftande ska denna blogg vara iallafall. Från och med.. NU

Vi börjar med en personlig favorit. En riktad först och främst till mig själv.

Kommentarer
Postat av: teSz

Härlig blogg! hoppas du haft en bra dag?! :)

2011-02-01 @ 15:23:49
URL: http://piecesofmeee.blogg.se/

Lämna ett par ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0