Guldfynd, Waynes Coffee,Buss,Musik

En bra dag är en händelsefylld dag.
Jobbet gick fort. Jag var produktiv och fick mycket gjort. High five på den!
Middagen tillbringades på Waynes Coffe i stan med en väldigt jet-laggad bellsibub som lyckades må illa av att äta ;) Kikade runt lite på NK. 50 % rabatt överallt. Jag grät en skvätt för att jag inte har några pengar förän imorgon.. Men det var väl lika bra. Ska dra ner lite på klädesshoppingen. Har för mycket, som jag inte använder heller. Nytt & oanvänt. Great (y)
En tunnelbana och buss så är jag hemma och lyssnar på Lisa Miskovsky - Got a friend.




Min focaccia med sallad och ett glas vatten. LITE nyttigare är jag väl?


Kommentarer

Lämna ett par ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0