Lära känna mig?

Var inne på en av mina favoritbloggar och såg att hon hade postat ett inlägg där man skulle få lära känna henne bättre. Jag tyckte att det skulle vara fint att göra en sån jag med i och med att jag har fått en del nya läsare nuvaa. (Och för att jag är så tråkig nu när jag ska jobba ihjälp mig 2 veckor framöver).

Det ni ska få reda på under dessa ca 10 dagar är följande:

1. Ditt nuvarande förhållande.
2. Vart du ser dig själv om 10 år.
3. 20 roliga, knasiga, konstiga saker om dig själv.
4. Något ställe, land du vill flytta till eller besöka.
5. Din favorit film.
6. Någonting eller någon du saknar.
7. Någon människa du ser upp till eller som fascinerar dig.
8. Din familj.
9. Favoriter i garderoben.
10. Viktiga personer i ditt liv.



I swear to tell the truth and nothing but the truth

Kommentarer

Lämna ett par ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0