Sa jag att denna söndag skulle bli slapp?


Eh.. Jag har inte suttit stilla en sekund idag.
Jobb 09:45-18:25. Hem & fixa!

Min nya garderob från Ikea hade kommit så jag bad händiga pappsen om hjälp med att sätta ihop den så fort jag hade klivit innanför dörren!
Den är från golv till tak och ska innehålla 6 st lådor, en "småfack-låda" och två klädstänger.
Den är ännu inte helt klar men jag fyller den ändå. Får panik när jag tänker på hur hundhåriga dom blir om dom är ute länge till..



Såhär ser det ut hittills, halv tolv på kvällen ;)
Ska nog ta och kura ner mig i sängen och fortsätta imorgon bitti. Är ledig, wo!

Kommentarer
Postat av: Jill

jaa, verkligen! de har verkligen fått in fina saker :) bra priser dessutom!!! :)

2011-01-31 @ 08:33:08
URL: http://jillh.blogg.se/

Lämna ett par ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0